fredag 22. oktober 2010

Enda et telyskort. + et julekort

I går hadde jeg besøk av to hyggelige scrappedamer. Siden begge hadde lyst til å lage telyskort, så slang jeg meg liksågodt på. Det er ganske likt som det forrige jeg laget, siden jeg hadde litt ark og sånn liggende klart. Har brukt utklippsark og mønsterark fra Minnehjørnet. Kantpunch fra Martha Stewart. "Vinduet" er kuttet ut med en spellbinders dies.

Forsiden


Innsiden




Her er årets første ordentlige julekort. Det går trått, men det går i det minste fremover med produksjonen. Føler meg ikke helt i det kreative hjørnet, men det ble nå ikke så aller verst, synes jeg.

Utklippsark fra Minnehjørnet. Mønsterarket er jeg faktisk ikke sikker på hvem som har laget, men det er i hvert fall kjøpt på Minnehjørnet. Har brukt hvit cracklepaint på chipboard-hjertet, og litt glitter-"lim" på snøkrystallen.


2 kommentarer:

  1. Takk, Stine :)
    Føler meg ikke så produktiv selv. Brukte to dager på disse to kortene.

    SvarSlett